• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Piątek, 15 sierpnia 2025 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Felietony
  • Kategorie produktów
  • Wywiady
Przyjmujemy zgłoszenia do 8. edycji konkursu: Złote Innowacje FMCG & Retail. Aby zgłosić produkt - kliknij na baner i wypełnij formularz.

Felietony

więcej artykułów

Wywiady

  • Kanapka na śniadanie – prostota, która działa

    Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, ale czy polskie...

  • Spomlek – kierunki rozwoju branży mleczarskiej

    Paweł Gaca, Prezes Zarządu SM Spomlek, w rozmowie z...

  • Z wizją i tradycją – 35 lat Henkell Freixenet Polska

    Wywiad z Joanną Dolęgą-Semczuk, Członkiem Zarządu...

  • Browar Okocim – historia, która warzy przyszłość

    Mieszko Musiał, Prezes Zarządu Carlsberg Polska...

  • Trzy pytania do Mariusza Kubicy, Marketing Managera w firmie Aksam

    „Startujemy z wyjątkową akcją społeczną „Beskidzkie...

Wiadomości

  • System kaucyjny zagrożony? Branża handlowa apeluje do Premiera

    Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...

  • Wzrost cen w sklepach spowalnia, ale wciąż przewyższa inflację

    Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...

  • Frisco testuje nową funkcję opartą na AI. Zmieni oblicze e-zakupów spożywczych

    To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...

Z rynku FMCG

  • Sukces Soplicy w Nowym Yorku, zwyciężyła w swojej kategorii!

    New York International Spirits Competition...

  • E. Leclerc Lublin wyznacza nowy standard dzięki współpracy z Projekt Menadżer i Modern Expo

    Retail przyszłości tworzy się już dziś! ...

  • Pierwszy duński supermarket monitoruje sprzedaż białka roślinnego i odzwierzęcego na wzór europejskich liderów

    Ten krok wpisuje się w szerszy ruch europejski, w ramach...

  • Prosecco: celebracja codzienności

    Jest lekkie, cudownie orzeźwiające, idealne zarówno do...

  • Amundsen i Stock Prestige z zakrętkami w duchu zrównoważonego rozwoju

    To kolejny krok w realizacji strategii...

Auto

  • Rozwój autonomicznych pojazdów może ograniczyć ilośc wypadków

Nowości

  • Nowość od Bakusia!

    Serek kremowy w trzech uwielbianych przez dzieci smakach:...

  • Skyr 0% dodatku cukru – nowość od Bakomy!

    Poznaj nowy wymiar skyra w lżejszej wersji. Bakoma Skyr 0%...

  • Nowe smaki jogurtów pitnych w linii Łaciaty Protein+

    Mlekpol rozszerza ofertę wysokobiałkowych jogurtów pitnych o...

  • Tosterki – pyszny ser dla małych i dużych

    Tosterki to wysokiej jakości ser topiony w plasterkach...

  • Taralli – włoska przekąska

    Oferta Sofio poszerzyła się o nową przekąskę z południa...

Kampanie i Promocje

  • Kampania społeczna Trzymaj Pion zawitała nad morze

    W ramach kampanii Grupy Żywiec Trzymaj Pion pod hasłem...

  • Żywiec Zdrój Mocny Gaz z nową odsłoną kampanii promującej orzeźwienie bez słodzenia

    Żywiec Zdrój Mocny Gaz wraca w nowej, odświeżonej odsłonie...

  • YOC zrealizował i prowadzi niestandardową kampanię mrożenia pianek Ptasie Mleczko®

    YOC, technologiczna firma działająca na rynku...

  • Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

    Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec...

  • Monster Munch zbiera ekipę Dobrych Duchów

    Czasem wystarczy godzina tygodniowo, by ktoś uwierzył, że...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2025

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.